Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Kedves Vásárlónk!

Ha a rendelésedben POMPPA kutya pulcsi vagy kabát van, abban az esetben a szállítási díjat most mi álljuk!

Ha bizonytalan vagy a méret választásban, keress bennünket bátran, szívesen segítünk! 

Méret miatti csere esetén az új termék elküldésének és a megvásárolt termék visszaszállításának (termékcsere) díja 2.000 Ft.

 

Termékeink átvételére és fizetésére az alábbi lehetőség közül választhatsz.

1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal Magyarország területén belül

A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki. A feladott csomagok gyorsan és biztonságban, a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A GLS házhozszállítás díja tartalmazza az alábbi szolgáltatásokat:

  • Kényelmes és biztonságos házhozszállítás a megadott szállítási címre

  • E-mail és SMS értesítés küldése a kézbesítést megelőzően

  • Címzettként számos kézbesítési lehetőség közül választhatsz, közvetlenül - a GLS által küldött üzenetben megadott - weboldalon keresztül rendelkezhetsz a csomag sorsáról, például választhatsz egy új kiszállítási időpontot, megadhatsz egy másik címet, vagy átírányíthatod a csomagot egy GLS csomagpontba.

  • Háromszori házhozszállítási kísérlet

  • Track & Trace internetes csomagkövetési technológia

Bővebb információt itt találsz: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

Szállítási díj:

Megrendelés értéke Szállítási díj
0 Ft-tól 14.999 Ft-ig 1.290 Ft
15.000 Ft-tól 29.999 Ft-ig 990 Ft
30.000 Ft-tól INGYENES
 
Utánvétel kezelésének díja + 370 Ft        


A szállítási és utánvét díjaink az áfát tartalmazzák.

 

2) Rendelések személyes átvétele

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, mi összekészítjük a csomagod és küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Személyes átvételre csak előre egyeztetett időpontban, irodánkban van lehetőség.

Címünk: 6800 Hódmezővásárhely, Lázár utca 1/A. fszt. 1.

Fontos: Irodánk kizárólag átvételi pontként működik. Az interneten nem megrendelt termékek vásárlására, böngészésére, kipróbálására sajnos nincs lehetőség. Amennyiben a termékek kiválasztásában, megrendelésében segítségre van szükséged, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail-ben!

Átvételi pontunkon csak készpénzben tudsz fizetni!

A személyes átvétel INGYENES!

 

Fizetési módok
 

1) Fizetés banki előre utalással

Ha nem szeretnél sem bankkártyával, sem készpénzzel fizetni, lehetőség van banki utalásra. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása, illetve személyes átvétel esetén az átvétel előtt, előre kell átutalni a J.M.T Kft. bankszámlájára.

Kérjük, hogy az utalás "Közlemény/megjegyzés" rovatába írd bele a rendelés azonosítóját és a nevedet, hogy beazonosíthassuk az utalásod. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítünk, hogy mikor tudod átvenni az árut.

Utalási információk:         J.M.T. Kft.        K&H Bank         10400559-49575249-50561011


2) Fizetés utánvéttel vagy készpénzzel

Készpénzzel való fizetés a házhoz szállítás esetén a futárnál lehetséges, vagy az irodánkban történő személyes átvételnél. 

 

3) Fizetés online bankkártyával

Lehetőséged van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a webáruház által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
 

Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?

A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés, stb.), újra próbálkozhatsz a fizetéssel. Ha még így sem tudtad befejezni a fizetést, keress meg minket az info@rosiesdogshop.hu e-mail címen és kérd a rendelésed előre utalásos vagy utánvétes fizetés módra váltását (Az utánvétes fizetés díja bruttó 370 Ft).
 

Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?

Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni. Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.
Az erre vonatkozó részletekért kérjük olvasd el
Általános Szerződési Feltételeinket.

 

Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?

Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Amennyiben nem vagy elégedett a csomagoddal, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes, eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaszállítanod, melyet előre egyeztetett időpontban az eredeti számlával együtt székhelyünkön tudunk Tőled átvenni.
Amennyiben probléma nem merült fel, úgy a visszaszolgáltatott termékek ellenértékét visszatérítjük (kivéve a szállítás és az utánvét díja, mely ez esetben Téged terhel.)

Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.

Keresés