Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Kedves Vásárlónk!

Ha a rendelésedben POMPPA kutyakabát van, abban az esetben a szállítási díjat most mi álljuk!

Ha bizonytalan vagy a méret választásban, keress bennünket bátran, szívesen segítünk! 

Cserélni csak a sértetlen és használatlan állapotú, eredeti gyártói vásárlói tájékoztató címkével rendelkező termékeket tudjuk! Méret miatti csere esetén az új termék elküldésének és a megvásárolt termék visszaszállításának (csomagcsere szolgáltatás) díja 2.000 Ft.

 

Termékeink átvételére és fizetésére az alábbi lehetőség közül választhatsz.

1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal Magyarország területén belül vagy csomagátvétel GLS csomagponton

A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki. A feladott csomagok gyorsan és biztonságban, a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A GLS házhozszállítás díja tartalmazza az alábbi szolgáltatásokat:

  • Kényelmes és biztonságos házhozszállítás a megadott szállítási címre

  • E-mail és SMS értesítés küldése a kézbesítést megelőzően

  • Címzettként számos kézbesítési lehetőség közül választhatsz, közvetlenül - a GLS által küldött üzenetben megadott - weboldalon keresztül rendelkezhetsz a csomag sorsáról, például választhatsz egy új kiszállítási időpontot, megadhatsz egy másik címet, vagy átírányíthatod a csomagot egy GLS csomagpontba.

  • Háromszori házhozszállítási kísérlet

  • Track & Trace internetes csomagkövetési technológia

Utánvétes fizetés esetén a futárnak fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával.

Bővebb információt itt találsz: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

Csomagátvétel GLS csomagponton:

Csomagod átveheted a legközelebbi GLS CsomagPonton. Ez lehetséges az ország több mint 400 településének közel 850 pontján. GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.

A GLS e-mailen és SMS-ben értesít, amikor a csomagod megérkezett a kiválasztott GLS csomagpontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül - akadályoztatásod esetén a meghatalmazottad is - veheted át a csomagszámmal és érvényes személyi okmány bemutatásával.

GLS csomagpont kereső: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

GLS csomagpontos szállítást csak előrefizetés esetén lehetséges választani, amely fizetési mód lehet banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés is.

Szállítási díj:

Megrendelés értéke Szállítási díj
0 Ft-tól 14.999 Ft-ig 1.290 Ft
15.000 Ft-tól 29.999 Ft-ig 990 Ft
30.000 Ft-tól INGYENES
 
Utánvétel kezelésének díja + 370 Ft        


A szállítási és utánvét díjaink az áfát tartalmazzák.

 

2) Rendelések személyes átvétele

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, mi összekészítjük a csomagod és küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Személyes átvételre csak előre egyeztetett időpontban, irodánkban van lehetőség.

Címünk: 6800 Hódmezővásárhely, Lázár utca 1/A. fszt. 1.

Fontos: Irodánk kizárólag átvételi pontként működik. Az interneten nem megrendelt termékek vásárlására, böngészésére, kipróbálására sajnos nincs lehetőség. Amennyiben a termékek kiválasztásában, megrendelésében segítségre van szükséged, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail-ben!

Átvételi pontunkon csak készpénzben tudsz fizetni!

A személyes átvétel INGYENES!

 

Fizetési módok
 

1) Fizetés banki előre utalással

Ha nem szeretnél sem bankkártyával, sem készpénzzel fizetni, lehetőség van banki utalásra. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása, illetve személyes átvétel esetén az átvétel előtt, előre kell átutalni a J.M.T Kft. bankszámlájára.

Kérjük, hogy az utalás "Közlemény/megjegyzés" rovatába írd bele a rendelés azonosítóját és a nevedet, hogy beazonosíthassuk az utalásod. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítünk, hogy mikor tudod átvenni az árut.

Utalási információk:         J.M.T. Kft.        K&H Bank         10400559-49575249-50561011


2) Fizetés utánvéttel vagy készpénzzel

Készpénzzel való fizetés a házhoz szállítás esetén a futárnál lehetséges, vagy az irodánkban történő személyes átvételnél. 

 

3) Fizetés online bankkártyával

Lehetőséged van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a webáruház által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
 

Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?

A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés, stb.), újra próbálkozhatsz a fizetéssel. Ha még így sem tudtad befejezni a fizetést, keress meg minket az info@rosiesdogshop.hu e-mail címen és kérd a rendelésed előre utalásos vagy utánvétes fizetés módra váltását (Az utánvétes fizetés díja bruttó 370 Ft).
 

Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?

Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni. Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.
Az erre vonatkozó részletekért kérjük olvasd el
Általános Szerződési Feltételeinket.

 

Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?

Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Amennyiben nem vagy elégedett a csomagoddal, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes (a rajta lévő összes címkével), eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaszállítanod, melyet előre egyeztetett időpontban az eredeti számlával együtt székhelyünkön tudunk Tőled átvenni.
Amennyiben probléma nem merült fel, úgy a visszaszolgáltatott termékek ellenértékét visszatérítjük.

Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.

Keresés